به گزارش خبرخودرو ٬ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان بازدید از خطوط تولید و مراکز ارایه خدمات به مشتریان از جمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرویی کشور در شرکت امدادخودروایران، بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.
علیمردان عظیمی در بازدیدی سرزده از خطوط تولید، از پروژههای در حال اجرا در سالنهای تولید خودرو و رنگ بازدید کرد و در جریان آ،ین وضعیت این پروژهها در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳ قرار گرفت.
وی همچنین در بازدید از مرکز تماس امدادخودروایران، در جریان آ،ین جزییات طرح خدمات و امدادنوروزی قرار گرفت و کل فرآیند امدادرس، را مورد بررسی قرار داد.
عظیمی در این بازدیدها ضمن قدرد، از کارکن، که در ایام تعطیلات نوروزی نیز در حال فعالیت و ارایه خدمات صادقانه به مشتریان هستند، اظهار کرد: ارایه بیمنت خدمات از سوی همکاران شرکت امدادخودرو ایران یکی از نقاط قوت برای کل گروه صنعتی است.
وی تاکید کرد: ضرورت دارد ضمن حفظ کیفیت خدمات ارایه شده، سرعت بالای امداد رس، همچنان در اولویت باشد و حصول همزمان به این دو هدف، رمز موفقیت خدمات امدادی و رضایت مشتریان تلقی میشود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آموزشهای ارایه شده به امداگران، اظهار کرد: دانش فنی امدادگران و تسلط آنها بر ظرایف فنی، افزایش سرعت عمل در عیب یابی و در نهایت رفع عیب را به همراه دارد، بنابراین ضرورت دارد امدادگران با ،ب دانش و افزایش میزان تسلط خود کوشا باشند.
در جریان بازدید عظیمی از مرکز تماس امدادخودروایران، وی در جریان روند کاهشی مدت زمان انتظار امدادرس، قرار گرفت و بر استمرار این روند تاکید کرد.
منبع: http://khabark،dro.com/fa/news/717099/%D8%AA%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%88-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86