آخرین ساعات برای ثبت سفارش ۲۰۷ در بورس کالا +سند

به گزارش نبض بازار، در جدیدترین نامه محمد نوروزپور، مدیر بازرسی و امور اعضای بورس کالای ایران درخصوص ،ید محصول پژو ۲۰۷ در تاریخ ۳۰ آبان آمده است: مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۹ آبان خواهد بود.

متن مستند نامه را درباره عرضه این خودرو ببنید.

،یداران جهت ادامه مراحل ،ید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حدا،ر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت به آدرس وبسایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رس، می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حدا،ر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر ،یدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله مح،ه و توسط ،یدار باید پرداخت شود.

شرایط ،ید پژو ۲۰۷ در بورس کالا اعلام شد+سند


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65708870/%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%B3-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%2B%D8%B3%D9%86%D8%AF

همچنین پیش دریافت ،ید خودرو به میزان ۱۰۰ درصد است و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به ،ید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

این درحالی است که برخی احتمال ثبت قیمت نجومی را برای ۲۰۷ در بورس مطرح کرده اند.

همچنین ،یداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته است.

هر کد بورسی صرفا امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نمی‌باشند.

تحویل این خودرو به صورت ۳ ماهه بوده و در تاریخ ۳۰ بهمن به ،یداران انجام می‌شود و این خودرو دارای فرمان برقی و رنگ سفید است.