آموزش دیزل ژنراتور سرویس ژنراتور

ولی کوپله خارجی عبارت است از این‌که تمامی مراحل کوپله ژنراتور در کشورهای خارجی انجام می‌گیرد و تفاوت اصلی این نوع کوپله کردن در این است که در دیزل ژنراتورهای خارجی معمولاً اکثریت پکیجرهای آن‌ها به‌ صورت ایرانی قیمت دیزل ژنراتور 100kva تعمیم گرفته می‌شود. زمانی که چندین دیزل ژنراتور به‌صورت موازی با یکدیگر کار می‌کنند، مقدار توان راکتیو بین دیزل ژنراتورها تنظیم‌شده، و جریان گردشی بین آن‌ها به خاطر آن بالانسی مقدار توان راکتیو از بین می‌رود. این جریان گردشی ایجادشده بین ژنراتورها باعث ایجاد گرما در سیم‌پیچ ژنراتورها می‌شود. اگر بررسی نگردد، این جریان گردشی ممکن است به سیم‌پیچ دیزل ژنراتورها آسیب بزند.

  • فروش کلیه لوازم تابلو برق محصولات شیوا امواج با بهترین قیمت امپرمتر و ولتمتر و …
  • معمول‌ترین روش برای تنظیم بیرونی سرعت دیزل و ولتاژ ژنراتور به‌وسیله‌ی پتانسیومتر (مقاومت متغیر) است.
  • از آنجا که کمتر پیش میاید که دیزل ژنراتورها در شرایط استاندارد کار کنند، بنابراین با توجه به محل نصب دیزل ژنراتورمعمولا مقادیر توان عملی قابل دستیابی کمتر از توان های اعلام شده در کاتالوگ است.
  • یکی از لازمه های ژنراتور گازی دائم کار کوچک، وجود اگزوز در خروجی دستگاه به منظور جلوگیری از ایجاد صداهای وحشتناک می باشد.
  • ظرفيت ديزل با توجه به شرايط محل نصب در نقاط مختلف ايران مي تواند تا 65% ظرفيت نامي در شرايط ISO كاهش يابد.
آموزش دیزل ژنراتور سرویس ژنراتور در این مرحله کلاف کردن شاسی بر روی سطح صاف انجام می‌گیرد. در صورتی که شاسی به درستی تراز، جوش و آب بندی نشود، نمی‌تواند از لرزش‌های دستگاه، پیشگیری نماید و اصلاح این ایراد در مراحل بعدی امکان پذیر نمی‌باشد. در صورتی که در ژنراتور تک بلبرینگ، قطر فلنچ ژنراتور با پوسته فِلایویل یکسان نباشد، باید واسط و کوپلینگ‌های زیادی ساخته شوند. انجام این کار باید با دقت بالایی انجام شود، زیرا در صورت وجود کمترین خطای محاسباتی، آسیب جدی به ژنراتور و یا موتور وارد خواهد شد، پس لازم است تا انجام آن توسط یک فرد متخصص و با تجربه، صورت گیرد. برای آماده سازی موتور دیزل در زمستان چه بایدها و نباید هایی وجود دارند؟ چرا این کار اهمیت دارد؟ زمان گرم کردن موتور دیزل چقدر است؟ در این مطلب با دشت نور همراه باشید تا نکات مهمی را در این باره مطالعه نمایید.

از لحاظ کیفیت هم باید گفت که کوپلینگ‌هایی که به صورت تک بلبرینگ هستند در مقایسه با کوپلینگ‌های که به صورت دو بلبرینگ می‌باشند بسیار با کیفیت‌تر می‌باشد. ۳- اگر تفاوت توان ها راکتیو هستش امکان داره AVR یکی از ژنراتور ها ‌مشکل پیدا کرده. زمانی که نول ژنراتور به زمین متصل می‌شود باید مواظب بود که جریان گردشی زمین در ژنراتور ایجاد نشود. در زمان خرید این نوع کلید حتماً سرعت وصل آن را چک کنید و مطمئن شوید که به‌اندازه‌ی کافی سریع هستند. باید با شرکت سازنده‌ی دیزل این موارد را چک کنید و یا به دفترچه‌های دیزل رجوع کنید. این قابلیت در کنترلر های دیپ‌سی سری DSE8700, DSE8600, DSE7500 , DSE5500 وجود دارد.

چه استفاده ای از دیزل ژنراتور می توانیم داشته باشیم؟

با توجه به نیاز شما و نوع ژنراتوری که انتخاب می کنید ، قیمت ها متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر، دیزل ژنراتور نباید برای مدت زمان زیاد بارگذاری شود، زیرا این باعث می شود درها به روی آسیب های جبران ناپذیر باز شود. سلام، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. لطفا بفرمایید برای یک موتوری که به صورت ستاره مثلث راه اندازی می شود، ژنراتور انتخابی را چگونه محاسبه می کنیم. سلام، توان ژنراتور بر مبنای کاوا (کیلو ولت آمپر) بیان می شود، که از تقسیم توان بر حسب کیلووات به عدد zero.eight بدست می آید.

کدام دیزل ژنراتور را انتخاب کنید

آموزش ساخت سنکرون سازی دیزل ژنراتور و ساخت تابلو برق سنکرون پارالل سازی ژنراتور با برق شبکه و ساخت نیروگاه دیزلی در کارگاه شرکت آسان ژنراتور. با توجه به نحوه تولید برق اضطراری دیزل ژنراتور اگر قطعات به‌خوبی روانکاری نشوند استهلاک قطعات افزایش پیدا می کند . در نتیجه موجب کاهش طول عمر قطعات خواهد شد؛ بنابراین اهمیت سیستم روانکاری در دیزل ژنراتور پررنگ می شود .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار