افزایش عجیب و یک شبه 10 میلیونی این خودرو

همچنین پژو ۲۰۶ SD V۸ مدل ۱۴۰۰ در بازار ۷ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ هم در بازار ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۶۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما در میان مدل‌های پژو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ حدود ۵ میلیون تومان در بازار گران شد و به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در بازار ۳۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، دیروز نیز مانند روز گذشته با قیمت ۴۴۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65854778/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%B9%D8%AC%DB%8C%D8%A8-%D9%88-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A8%D9%87-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88

بنا به این گزارش، قیمت تیبا هاچ بک EX در حدود ۴ میلیون تومان گران شد و ۲۲۴ میلیون تومان به فروش رفت. تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و ۲۱۹ میلیون تومان فروخته شد.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای نیز با افزایش ۵ میلیون توم، به ۴۵۵ میلیون تومان رسید.

جهش قیمت‌ها در بازاز بدون مشتری خودرو ادامه دارد.

اما پژو ۴۰۵ GLX بنزینی یک شبه ۵ میلیون تومان گران شد و در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. پژو پارس ELX-TU۵ هم ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۵۱۰ میلیون تومان رسید.

اما تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دیروز بدون تغییر قیمت، ۶۴۰ میلیون تومان فروش رفت. اما تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ در حدود ۱۰ میلیون تومان گران شد و به ۵۱۵ میلیون تومان رسید.

گزارش‌های مید، نشان می‌دهد که قیمت پراید۱۱۱ دیروز با افزایش ۲ میلیون توم، قیمت مواجه شد و در بازار ۲۱۲ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. پراید ۱۳۱ نیز ۲ میلیون تومان گران شد و به ۲۰۰ میلیون تومان رسید. اما پراید ۱۵۱ افزایش ۴ میلیون توم، قیمت را تجربه کرد و در بازار ۱۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

گر، قیمت پژو206

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین: جهش قیمت‌ها در بازاز بدون مشتری خودرو ادامه دارد. بازار خودرو همچنان در مسیر صعودی قیمت‌هه قرار دارد، این در شرایطی است که به گفته فعالان بازار، ،یداری وجود ندارد و رکود تورمی عمیقی در بازار حاکم شده است.