این خودروهای خارجی واردات نخواهند شد | استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی اجباری شد

چند استاندارد ملی داریم؟ اسلام پناه در ادامه با بیان اینکه تعداد استانداردهای ملی به 34 هزار و 800 مورد رسیده، اظهار کرد: بازنگری استاندارد بنزین یورو 5، بازنگری استاندارد گاز طبیعی، بازنگری استاندارد نفت کوره، همچنین تدوین 10 استاندارد تکلیفی در زمینه مدیریت پسماند، به روزرس، 10 استاندارد از استانداردهای 85 گانه خودرویی و بازنگری اساسی استاندارد ملی برنج از جمله اقدامات انجام شده در ماه های اخیر است.

همچنین در جدیدترین رتبه بندی استاندارد، رتبه ایران از بین 167 کشور عضو ایزو از 26 به 22 ارتقا پیدا کرده است.

آنها حتی استانداردهای درون شرکتی هم دارند.

رصد مستمر کیفیت بنزین وارداتی و داخلی وی در ادامه در مورد کیفیت بنزین های وارداتی و تولید داخل و شایعات مبنی بر عدم ورود سازمان ملی استاندارد در بررسی کیفیت این محصول، اظهار کرد: برای کنترل، نظارت و پایش کیفیت بنزین داخلی و وارداتی وظیفه قانونی داریم؛ در این رابطه هیچ دری برای ما بسته نیست و هیچ قدرتی یارای مق، با قانون را ندارد.

اسلام پناه با بیان اینکه در اج،یه بین المللی اخیر سازمان جه، استاندارد (ایزو) هیئت ایر، با هیئت هایی از 28 کشور جهان ملاقاتهای رسمی داشت که منجر به قراردادهایی از جمله در زمینه تجاری سازی آزمایشگاه های مرجع و کشورهای هدف شد، اظهار کرد: در ماه های اخیر بدهی 4.

وی افزود: ما با جزییات نام شرکت تولیدکننده و نرخ خودرو و… کاری نداریم.

اسلام پناه همچنین با بیان اینکه در آ،ین رصد این سازمان از صنایع مشخص شد که میزان کم فروشی محصولات مختلف کاهش یافته، تصریح کرد: از ابتدای امسال طرح کنترل و پایش وزنی فراورده های تولیدی کشور و ابتدا از 14 استان در محصولات غذایی و محصولات مرتبط با موضوع یارانه اجرایی شد.

طرح پایش وزنی اکنون در مرحله سوم قرار دارد و به صورت ماهانه از استان ها به سازمان ملی استاندارد گزارش ارسال می شود.

اجباری شدن استاندارد خدمات پس از فروش خودرو رییس سازمان ملی استاندارد در ادامه از اجباری شدن خدمات پس از فروش خودرو خبر داد و گفت: این مهم در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد به تصویب رسید و در شورای بعدی عالی استاندارد تا پیش از پایان سال برگزار می شود، خدمات پس از فروش لوازم خانگی نیز مشمول استاندارد اجباری خواهد شد.

5 ساله ایران به سازمانهای بینالمللی تابعه ایزو از جمله حق عضویت ها و سایر پرداختی هایی که پیش از این بهانه تحریم پرداخت نمی شد، یکجا پرداخت شد.

6 درصد کم فروشی برای کالاها احصا شد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: در قانون هم ورود ما به این مساله صراحتاً مورد تاکید قرار گرفته است و خودروهایی وارداتی پس از تأیید صلاحیت سازمان ملی استاندارد اجازه ورود به کشور خواهند داشت.

تاکید ما بر واردات خودروی استاندارد است.

رییس سازمان ملی استاندارد از ارتقا رتبه ایران در زمینه استاندارد از 26 به 22 خبر داد و گفت: در پنج حوزه خدماتی شامل آموزش و پرورش، توانبخشی، اماکن ورزشی، – این خودروهای خارجی واردات نخواهند شد استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی اجباری شد ” رییس سازمان ملی استاندارد از ارتقا رتبه ایران در زمینه استاندارد از 26 به 22 خبر داد و گفت: در پنج حوزه خدماتی شامل آموزش و پرورش، توانبخشی، اماکن ورزشی، خدمات پستی و گردشگری استاندارد تدوین شده و استاندارد خدمات پس از فروش خودرو و لوازم خانگی هم امسال اجباری می شود.

کلید واژه ها: استاندارد – خدمات پس از فروش خودرو – رییس سازمان ملی استاندارد – خدمات پس از فروش – سازمان ملی استاندارد – لوازم خانگی – خدمات – فروش خودرو – خودروهای خارجی – خودرو – رییس سازمان – ایران – رتبه – لوازم – خانگی – کرسی بین المللی – فروش – واردات – خدماتی – سازمان – اماکن – ارتقا – خارجی – آموزش – بین المللی – خدمات پستی – رتبه بندی – نشست خبری – رییس – حوزه


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65265289/%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF-%D8%B4%D8%AF-%26%23124%3B-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D8%B3

کیفیت خودروهای وارداتی باید از سوی سازمان استاندارد تأیید شود اسلام پناه در مورد کیفیت خودروهای وارداتی نیز اظهار کرد: خودرویی که دارای استاندارد باشد و معیارهای کیفی را از نظر استاندارد رعایت کرده باشد باید وارد کشور شود.

این موضوع هیچ ربطی به قیمت آن خودروها و اقتصادی یا غیراقتصادی بودن آنها ندارد.

وی همچنین درباره واردات خودرو نیز گفت که باید اتومبیل هایی وارد کشور شود که استاندارد بوده و کیفیت های مدنظر سازمان را پاس کند.

عمل به قانون و رفع گلایه های مردم در دستور کار استاندارد قرار دارد و در نتیجه اعمال استانداردها امروز پنج خودروی ضعیف، پر عیب و غیر ایمن از خط تولید خارج شده است.

بنابراین طبق قانون هوای پاک و، نفت مکلف به رعایت استانداردهای بنزنی داخلی و وارداتی است و باید استاندارد ملی یور و5 را با کمک سازمان ملی استاندارد تدوین کند که البته تدوین و برای اجرا ابلاغ شده است.

در اروپا و برخی دیگر از کشورها شاهد استانداردهای سختگیرانه تری هستیم.

پایش های انجام شده در قالب ،ید از بازار بوده است.

به گفته وی در طرح دوم که در محل کارخانه های تولیدی اجرایی شد، گستردگی کالاها بیشتر شد و در نمونه برداری از 699 نمونه برند، کم فروشی 39.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، مهدی اسلام پناه در نشست خبری با بیان اینکه ایران 398 کرسی بین المللی دارد، گفت: جزو کشورهای صاحب ،وان در بحث استاندارد هستیم.

6 درصدی احصا شد.

غیر از این باشد برابر با قانون برخورد می کنیم.

رییس سازمان ملی استاندارد افزود: اخیراً محموله های بنزین وارداتی را به طور کامل کنترل کردیم و در مواردی که ایرادات محرز شد، اجازه ورود ندادیم.

با نمونه گیری از 365 نمونه برند کالایی، 41.

وی درباره استانداردهای 85 گانه خودرو نیز گفت: استانداردهای 85گانه سختگیرانه نیست.