بهترین مارک چرخ گوشت + 8 تا از بهترین ها مرداد 1401 ایزی خرید | اصیل بخرید

چرخ گوشت پارس خزر دارای بدنه پلاستیکی و تیغه‌های استیل است. ترکیب فلز و پلاستیک در این محصول باعث افزایش کارایی بهترین مارک چرخ گوشت ایرانی آن شده است. چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400R هم مانند مدل قبلی در گروه پرقدرت ترین چرخ گوشت پارس خزر قرار دارد. به همراه این یک دستگاه سینی بزرگ جهت افزایش سرعت کار میز وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که مدل MG-1400R دارد، سیستم چرخش معکوس می باشد.

خنک کنندگی موتور

این محصول از یک عدد پنجره دارای چرخ کردن گوشت و یک پنجره مخصوص سبزی برخوردار بوده و دارای قطعه کباب ساز است. چرخ گوشت‌های برقی دارای مدل‌های فراوانی هستند که انتخاب را برای کاربران سخت تر کرده است. در این مبحث به نکات مثبت و منفی انواع چرخ گوشت می‌پردازیم تا خریداران به راحتی بتوانند خرید چرخ گوشت مورد نیاز خود را انجام دهند.

بهترین مارک چرخ گوشت + 8 تا از بهترین ها مرداد 1401 ایزی خرید | اصیل بخرید

این دستگاه با ویژگی‌های فراوان خود، به بهترین چرخ گوشت خانگی بوش بدل شده است. سیم برق برای بهبود ظاهر دستگاه در محفظه مربوطه روی بدنه قرار می‌گیرد تا آسیب نبیند. پایه‌های ضد لغزش زیر بهترین مارک چرخ گوشت ایرانی از حرکت چرخ گوشت در حین کار جلوگیری می‌کنند. دسته‌های پلاستیکی نیز برای فشار دادن و هدایت گوشت به مارپیچ و تیغه موجود است.

  • پارس خزر برای این چرخ گوشت 25 ماه گارانتی و 10 سال گارانتی تأمین قطعات را ارائه می‌دهد.
  • چرخ گوشت یکی از وسایلی که برای تهیه انواع غذاها استفاده می‌شود و در آشپزخانه به کار می‌رود.
  • دارای توان موتور 2200 وات بوده و عملکرد سریعی را از خود نشان می‌دهد.
  • درضمن بازکردن درب محفظه سیم با توجه به کاتالوگ از طرف پشت دستگاه به راحتی انجام میشه ..

اکثر چرخ گوشت‌های خانگی را از نظر وضعیت موتور و بدنه نسبت به یکدیگر می‌توان به دو دسته عمودی و افقی تقسیم بندی کرد. شرکت تکنو با 30 سال سابقه جوان‌ترین نام لیست ما محسوب می‌شود. البته این شرکت بیش از 200 نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد.

گلویی چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2000 به طور کامل از وسیله جدا می‌شود و جنس آن از فلز است که کیفیت و دوام بالایی دارد. همچنین طراحی این گلویی استاندارد بوده و مطابق با نکات ایمنی است. حال با توضیح دادن موارد بالا راهنمایی‌های کامل را به شما در جهت خرید بهترین چرخ گوشت می‌کنیم. ترکیب این‌قدرت و تیغه‌های قدرتمند، میزان 2.5 کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده را در یک دقیقه تولید می‌کند.

پرفروش ترین چرخ گوشت بوش مدل MFW68640

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار