خرید و قیمت درب عقب راست لیفان X60 اصلی ترب

فروشگاه اینترنتی مکس خودرو با هدف تامین قطعات با کیفیت خودروهای چینی و ایرانی و قیمت رقابتی ایجاد شده است که برای تحقق این هدف از تجربه ۱۰ ساله فروش و تامین قطعات یدکی بصورت حضوری بهره گرفته شده است. درب عقب لیفان X60 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و قابل انتخاب میباشد. کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد.

درب عقب راست لیفان LIFAN X60

از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است. برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. این درب از متریال با کیفیت و درجه یکی تهیه شده است و تاثیر بسیار زیادی در ظاهر بیرونی خودرو شما دارد.

ولی نکته مهم این است که جنس بیرونی درب عقب لیفان از جنس فلزات و آلیاژهایی با کیفیت بالا تهیه شده است. پوشش خارجی درب طوری طراحی شده است تا در برابر پوسیدگی و اشعه uv مقاوم باشد. در حالتی که شدت تصادف و خسارت وارد شده به اتومبیل بسیار بالا باشد، ممکن است با صافکاری و رگلاژ شدن درب خودرو به حالت اولیه بازنگردد. در این صورت شما می‌توانید برای خرید درب عقب شرکتی با رنگ‌های سفارشی و یا به صورت خام و بدون رنگ اقدام کنید.

محصولات مشابه

توجه کنید که این قطعه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری خودرو شما دارد، بنابراین هر چه زودتر درب اتومبیل را تعویض کنید. درب صندوق عقب لیفان X60 اصلیقطعه‌ای بسیار مهم از قطعات اصلی بدنه خودرو لیفان می‌باشد و این امکان را ایجاد می‌کند تا افراد بتوانند به محتویات درون صندوق عقب خودرو دسترسی پیدا کنند. در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو ، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودروهای چینی را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت درب عقب لیفان X60 خود تحویل بگیرید.

خرید درب عقب راست لیفان X60 اصلی

شما هم با تجربه اولین خرید، مشتری دائمی این فروشگاه اینترنتی خوش نام خواهید شد. شما می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را پس از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در هر کجای ایران که هستید، تحویل بگیرید. فروشگاه لوازم یدکی ترودو یکی از معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم یدکی خودرو به صورت آنلاین می باشد، شما عزیزان می توانید درب عقب لیفان ایکس 60 اصل و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه ترودو خریداری کنید. ما درب عقب لیفان ایکس 60 را با ضمانت کیفیت و اصالت گارانتی به فروش می رسانیم که این امر باعث ایجاد اطمینان در خرید آن می گردد، شما عزیزان با خرید از فروشگاه آنلاین ترودو می توانید یک خرید آسان، با کیفیت و قیمتی مناسب را تجربه کنید. به محض ورود به سایت گلوبال یدک با دنیایی از لوازم خودرو رو به رو می‌شوید!

  • در صورتی که در رابطه با نحوه ثبت سفارش و دریافت قطعات سوالاتی در ذهن شماست، می‌توانید برای رفع این ابهامات با پشتیبانی فروش فروشگاه یدک مارکت در ارتباط باشید.
  • نیل یدک، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات خودرو است که دسترسی شما را به بازار لوازم یدکی خودرو تهران هموار می‌کند.
  • برای مشاهده دیگر محصولات لیفان می توانید به دسته لوازم یدکی لیفانمراجعه کنید و روی برند مورد نظر خود کلیک نمایید.
  • پوشش خارجی درب طوری طراحی شده است تا در برابر پوسیدگی و اشعه uv مقاوم باشد.

خرید و قیمت درب عقب راست لیفان X60 اصلی ترب

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار