شانس به متقاضیان خودروهای وارداتی رو کرد

غلامی باغی می گوید: برای ثبت پیشنهاد قیمت در سامانه مذکور داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به‌همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده ا،امی است.

سازمان اموال تملیکی این امکان را ایجاد کرده تا بازدید از خودروهای مطرح‌شده، در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل در بازه زم، تعیین‌شده (26 مهر تا اول آبان 1401) از ساعت 8 الی 19 امکان‌پذیر باشد.

متقاضیان از تاریخ اعلام شده تا ساعت 24 روز یکشنبه مورخ اول آبان 1401 می توانند برای دریافت اطلاعات فهرست خودروها، شرایط مزایده و ارایه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به‌نش، eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید می کند: براساس روال شرکت در مزایده همانند مزایده پیشین متقاضیان شرکت‌کنند در مزایده باید برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

سعید غلام باغی ادامه می دهد مزایده این خودروها تحت ،وان مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی از طریق سامانه مزایده الکترونیک ،ت برگزار خواهد شد.

 


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn65277393/%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

سازمان اموال تملیکی بعد از برگزاری مزایده فروش حدود هزار دستگاه خودروی رسوبی، برنامه ریزی برای برگزاری دور دیگری از فروش خودروهای دپویی را انجام داد.

اما اعلام نتایج قرعه کشی چه زم، اتفاق خواهد افتاد؟ غلامی زمان رمزگشایی مزایده فوق‌العاده 566 خودروهای خارجی را سوم آبان اعلام می کند و می گوید پیشنهادهای ثبت‌شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت 12 روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند.

به گزارش تسنیم، برنامه ریزی سازمان اموال تملیکی به این صورت است که که مزایده جدید را از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه مورخ 26 مهر سال جاری استارت بزند.

آن طور که معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی می گوید بر اساس دستورات قضایی و پس از برگزاری مزایده نزدیک به 1000 دستگاه خودروی سواری خارجی رسوبی موجود در انبارهای کشور، سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به دنبال این است تا باقیمانده خودروهای رسوبی را به فروش برساند.

اکو ایران : جزییات دومین آگهی مزایده خودروهای خارجی از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتشر شد.

با توجه به ممنوعیت بیش از چهار ساله ورود خودرو به کشور و رشد حبابی قیمت خودروهای وارداتی در بازار، استفاده از فرصت شرکت در مزایده هایی از این دست می تواند همانند شانسی در خانه متقاضیان خودروهای وارداتی را بزند. البته متقاضیان نباید فراموش کنند که خودروهای حاضر در مزایده به دلیل اینکه مدت ها در پارکینگ ها و در شرایط بد آب و هوایی قرار داشته اند نیاز به ریکاوری و تعمیر دارند.