ارم ستاره درب صندوق عقب جک S5 لوازم یدکی جک-پارس قطعه

در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد . قطعات ارسالی توسط مجموعه‌ی یدک مارکت به صورت ایمن بسته‌بندی شده و سپس ارسال می‌شوند بنابراین سلامت فیزیکی قطعه صد در صد تضمین می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم انجام این کار را به متخصص با سابقه و حرفه‌ای در این زمینه بسپارید، تا خسارتی به ماشین و درب آن هنگام نصب وارد نشود.

این قطعه جزو لوازم یدکی مهم خودرو است، درب خودرو زمینه ورود و خروج به داخل یا خارج خودرو را فراهم می کند. محل قرارگیری این قطعه در قسمت عقبی خودرو در سمت چپ و راست است. این قطعه از آهن ساخته می شود تا در مقابل ضربه، مقاومت لازم را داشته باشد. درب خودرو را می توان محافظ قسمت داخلی خودرو و سرنشینان آن نامید. درب در خودرو دارای جایگاه مهمی است و نقش قابل توجهی در حراست و حفاظت از وسایل موجود در خودرو دارد. از نکات قابل توجه در مورد این قطعه، نداشتن تاب و موج، رنگ پذیری مناسب هنگام رنگ کردن درب، باز و بسته شدن راحت و آسان و مقاوم بودن درب هنگام باز کردن آن با فشار است.

مشخصات فنی درب صندوق عقب جک S5 وارداتی

در نصب درب صندوق عقب جک JAC S5 ابعاد ماشین تقریبا ثابت می ماند. قطعه ارم ستاره درب صندوق عقب جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد. درب عقب چپ جک اس JAC S5 نوعی در است که معمولاً به لبه جلویی آن لولا می‌شود، اما گاهی اوقات توسط سیستم های دیگری مانند ریل برای ورود و خروج از خودرو جک متصل می‌شود. درب عقب چپ جک اس JAC S5 اغلب پنجره های جانبی را برای دید از داخل خودرو یکپارچه می کنند و می توانند برای ایمن سازی خودرو قفل شوند. درب عقب چپ جک اس JAC S5 با وجود دستگیره های خود می‌توانند ظاهر وسیله نقلیه شما را ارتقا دهند، دستگیره های خودرو جک آسیب دیده را جایگزین کنند، و ورود و خروج از خودرو را برای افرادی که مشکل حرکتی دارند آسان‌تر می کند.

ارم ستاره درب صندوق عقب جک S5 لوازم یدکی جک-پارس قطعه

کاربران فروش آنلاین می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت درب عقب جک s5 کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. مجموعه تن پارت تلاش می‌کند تا در راستای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات به خریداران گرامی، امکان ارسال قطعات یدکی خریداری شده را به اقصی نقاط ایران فراهم سازد.

  • ما به شما پیشنهاد می‌دهیم انجام این کار را به متخصص با سابقه و حرفه‌ای در این زمینه بسپارید، تا خسارتی به ماشین و درب آن هنگام نصب وارد نشود.
  • درب عقب چپ جک اس JAC S5 با وجود دستگیره های خود می‌توانند ظاهر وسیله نقلیه شما را ارتقا دهند، دستگیره های خودرو جک آسیب دیده را جایگزین کنند، و ورود و خروج از خودرو را برای افرادی که مشکل حرکتی دارند آسان‌تر می کند.
  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • مجموعه تن پارت تلاش می‌کند تا در راستای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات به خریداران گرامی، امکان ارسال قطعات یدکی خریداری شده را به اقصی نقاط ایران فراهم سازد.
  • درب عقب جک S5 به‌ صورت مستقیم از تولید کننده اصلی از کشور چین وارد ایران شده‌ است؛ پس می‌توان گفت دارای مرغوب ‌ترین کیفیت و متریال لازم است.

را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت كينگ يدك (فروشگاه آنلاين ترودويدك trodo.ir) مي باشد.

قفل مرکزی برای محرک قفل ها و بصورت ولتاژ الکتریکی ارسال می گردد. لازم به ذکر است که بعضی از قسمت های حافظه کنترل یونیت نو، خالی می باشد. لطفا فرم ذیل را به منظور ارائه نظرات خود درباره این محصول تکمیل کنید. به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد.

تزئینات و لوازم جانبی

در ادامه به بررسی نکات مهمی در هنگام خرید این محصول می‌پردازیم. جهت خرید فلاپ درب عقب جک S5 میتوانید بصورت آنلاین ، حضوری ، تماس با فروشگاه یا از طریق واتساپ اقدام نمایید. انگشتی سر سیلندر جک S5 قطعه انگشتی سرسیلندر جک S5 از محصولات تولیدی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد شما می توانید با خرید آنلاین این کالا ضمن اطمینان… سنسور ABS چرخ جلو جک J5 قطعه سنسور ABS چرخ جلو جک J5 از محصولات تولیدی کمپانی جک موتور می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی نوین پارت به صورت فروش آنلاین ارائه می گردد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار