وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران قبل از اعزام به جام‌ ملت‌های آسیا به آن‌ها وعده داد.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران قبل از اعزام این تیم به جام‌ ملت‌های آسیای بانکوک، اظهار کرد: امیدوار هستیم با قهرم، تیم‌ملی فوتسال دل مردم را شاد کنید و به آن‌ها یک عیدی خوب بدهید.  

وی ادامه داد: در بحث جوانگرایی کمیته فوتسال با راهبری سرمربی تیم‌ملی مسیر خوبی را آغاز کرده و موفق شده است میانگین سنی تیم‌ملی را نسبت به جام جه، ۵ سال کاهش دهند که اقدام بسیار مهم و اثربخشی است و نتیجه آن را خواهیم دید. جوانگرایی باید با تدبیر و عاقلانه صورت گیرد و همه دنیا به این سمت حرکت کرده است. امیدوار هستیم با تلفیق جوانان و بازیکنان با تجربه نتیجه خوبی ،ب کنیم و و، ورزش و جوانان حمایت لازم را از مجموعه فدراسیون و تیم‌ملی خواهد داشت و در صورت قهرم، تیم ملی فوتسال با هماهنگی صورت گرفته پاداش خوبی را در نظر گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه رشته فوتسال مورد اقبال مردم است و بیشترین هیات‌های ورزشی متعلق به فوتبال است، گفت: جام رمضان فوتسال در مناطق مختلف تقریبا در تمامی مناطق کوچک برگزاری شد و امیدواریم این اتفاق یک الگو برای کشورهای مسلمان باشد و رمضان کاپ را داشته باشیم که می‌تواند به توسعه بیشتر و بهتر فوتسال ایران کمک کند.

هاشمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش می‌تواند به توسعه فوتسال کشور کمک کند، ،وان کرد: از تمامی هیات‌های فوتبال سراسر کشور که مسائل مربوط به فوتسال را نیز پیگیری می‌کنند تشکر می‌کنم. قهرم، فوتسال دل مردم را شاد می‌کند و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست.

وی افزود: وحید شمسایی سال‌های زیادی برای کشور افتخارآفرینی کرده و در دنیا شناخته شده است و با تلاش کادر فنی در یک فضای هماهنگ و با تلاش بازیکنان و گوش به فرمان بودن آن‌ها نسبت به کادر فنی امیدوار هستیم اه، سرمربی تیم ملی و دستیارانش، محقق شود.

وزیر ورزش جوانان با بیان اینکه اگر تیم ملی به فینال راه یابد به بانکوک خواهد رفت، اعلام کرد: اگر تیم‌ملی فوتسال به فینال جام ملت‌های آسیا راه یابد به بانکوک خواهم رفت تا در کنار این تیم باشم و وعده خود را در مورد پاداش ملی پوشان همانجا محقق کنم.

کیومرث هاشمی پس از حضور در جمع ملی‌پوشان، ‌ شام را با اعضای تیم‌ملی فوتسال ایران، صرف کرد.

منبع: http://khabark،dro.com/fa/news/718602/%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7