استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در مرکز تماس امدادخودرو ایران

به گزارش خبرخودرو،
مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران در نشست خبری که صبح امروز 20 اسفندماه 1402 در
محل این شرکت برگزار شد
، ،وان کرد: به منظور ارتقای سطح خدمات خود از تکنولوژی های
جدید نظیر هوش مصنوعی در مرکز تماس امداد خودرو ایران استفاده کرده و این فناوری
در سال آینده به طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار
خبرخودرو، عباس میرحسینی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران با اشاره به اینکه این
شرکت در سال ۱۳۸۷ و در راستای ارایه خدمات من، به رانندگان تاسیس شده است، اظهار
داشت: امداد خودرو ایران
بزرگترین امدادخودرو سراسری کشور و مجهز به 1500 ناوگان امدادی، بیش از ۱۰ دفتر منطقه‌ای و 1500 امدادگر فعال و متخصص در سراسر
کشور است و خدمات امدادی را در بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر جاده های کشور پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: امدادخودرو ایران با ارائه روزانه 3 هزار خدمات امدادی به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته
سعی بر ارائه خدمات من، به مردم دارد چراکه سیاست کلان ایران خودرو جلب رضایت
مشتری است.

مدیرعامل امداد خودرو
ایران تاکید کرد: خدمات امدادی و عمومی این شرکت نه تنها محصولات ایران خودرو بلکه
سایر محصولات خودرویی را شامل می شود و سعی کرده ایم
فارغ از برندهای خودرویی، در همه‌ زمینه‌ها به
مشتریان خدمت رس، کنیم.

میرحسینی
با اشاره به قابلیت پاسخگویی به 500 تماس در هر لحظه در مرکز تماس امدادخودرو
ایران یادآور شد: به منظور ارتقای سطح خدمات خود از تکنولوژی های جدید نظیر هوش
مصنوعی در مرکز تماس امداد خودرو ایران استفاده کرده و این فناوری در سال آینده به
طور کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی
افزود: امدادخودرو ایران با تکیه بر امدادگران باتجربه و متخصص و دانش فنی خود و
همچنین استفاده از قطعات استاندارد و نرخنامه های مصوب ای،و همواره سعی بر جلب
رضایت مشتریان داشته و خوشبختانه در برخی زمینه ها پیشتاز بوده و در برخی حوزه ها از
قبیل ارائه خدمات امدادی در بزرگراه ها و شهرستان ها که به دلیل عدم آگاهی کافی
مردم و حضور امدادخودروهای متفرقه سهم کمتری در بازار داریم، نیازمند تقویت هستیم
.

مدیرعامل امداد خودرو
ایران ادامه داد: به منظور ارائه خدمات‌ استاندارد به مشتریان و جلوگیری از فعالیت
امدادخودروهای متفرقه، قرارداد انحصاری برای حضور در برخی بزرگراه‌ها از جمله
بزرگراه الغدیر و تهران-شمال منعقد کردیم. هر چند که این اقدام برای شرکت هزینه بر
است اما اولویت ما خدمت رس، به مردم است
.

میرحسینی
در خصوص نرخ و تعرفه خدمات امدادی این شرکت و با بیان اینکه در امدادخودرو ایران
هیچ یک از خدمات بدون ارائه فاکتور انجام نمی شود، ،وان کرد: خدمات بالینی شامل اجرت و قطعه با نرخ مصوب
ای،و و حمل خودرو نیز با نرخ استاتدارد و ارائه فاکتور انجام می شود. یکی از
اقدامات خوب ما در این زمینه مح،ه پیش فاکتور برای اطلاع مشتری از هزینه خدمات
است که در صورت تایید از سوی مشتری نسبت به حمل خودرو اقدام می شود.

وی میانگین
زمان انتظار برای رسیدن امدادگر در سراسر کشور را ٢۵ دقیقه و در تهران ١۵ دقیقه
اعلام و خاطرنشان کرد: 70 تا 75 درصد خدمات امدادی شامل
۱۲۰ فعالیت با ۴۰۰ قلم قطعه با نرخ مصوب در محل انجام شده و تنها 30
درصد خدمات شامل حمل خودرو می شود.

مدیرعامل امداد خودرو
ایران یادآور شد: الویت حمل خودرو، نمایندگی و تعمیرگاه های استاندارد است و حمل
به هر مکان دیگری تخلف خواهد بود. البته با راهکارهای سیستمی سعی کرده ایم تخلف ها
را به حداقل برس،م و بر این باوریم که هر چه خدمات امدادی شفاف و سیستمی باشد،
خدمات بهتری می توان به مشتریان ارائه داد.

میرحسینی
در ادامه
از اجرای طرح امداد نوروزی
ایران خودرو از ۲۴ اسفندماه خبر داد و
تاکید کرد: با توجه به نرخ های متفاوت و تعمیرات
غیراستاندارد از سوی امدادخودروهای متفرقه که اغلب موجب آسیب به خودرو و مشتریان می
شوند، درخواست ما از مردم استفاده از امدادخودروهای قانونی است و از مشتریان ایران
خودرو تقاضا داریم از طریق تماس با شماره
۰۹۶۴۴۰ و یا سایت رسمی امداد خودرو ایران و همچنین اپلیکیشن ای،و
و بسپر خدمات را تنها
از امداد خودرو ایران دریافت کنند.

مدیرعامل امداد خودرو
ایران با اشاره به برنامه های این شرکت در سال 1403 بیان کرد: به منظور افزایش سطح
خدمات خود، برنامه‌های متنوعی در سال جدید خواهیم داشت و همکاری خود با پلیس راهور
که سال گذشته منجر به برخورد با امدادخودروهای متفرقه در کلان شهرهایی مانند تهران
شد را ادامه خواهیم داد.

 

 

منبع: http://khabark،dro.com/fa/news/716264/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86